Nyt toteutui se kauhuskenaario, mitä mä oon jo pitkään pelännyt! Jos tavallisen pulliaisen, kuin esm. mut päästää äänestämään EU-vaaleissa, siitä seuraa maailmanlaajuinen katastrofi.

Kävin vaalikoneella ja sain Muutos 11 puolueen miespuolinen ehdokas. Nimeä en ollut edes koskaan kuullut. 

Kävimme Matin kanssa seuraavan keskustelun:

-Minä: Mikä on M11 puolue?
-Matti: Se on se hörhö puolue, jossa James Hirvisaari on.
-Minä: Ei voi olla totta, mä siis olen hörhö?
-Matti: No jos sulle semmonen tulos tuli.

Ihan isovanhempien oikiasti! Eihän mua voi päästäää äänestämään missään vaaleissa! Tässä on tulos, kun on elänyt koko elämänsä tynnyrissä, mitä politiikkaan tulee. Sitokaa mut puuhun kiinni, etten pääse äänestämään. Enhän mä tiedä politiikasta mitään ja uskon, että aika pieni määrä Suomen muista taatelin tallaajista tietää yhtä vähän, kuin minäkin.